To one person you may be the world.

Har bytt från en blogg till en annan ungefär 100 gånger, men nu ska jag ha det här. De andra är så dåliga pga de inte har någon statistikmätare! 

Idag hjälpte jag först pappa med akvariet, gjorde det fint nu innan semestern. De behöver också lite semester kanske, hihi. När vi var klara, stack jag till älskling. Runt fem tiden körde vi och hans familj till hans faster, där det var fest för henne och älsklings farfar. Vi åt italiensk buffé, vilket jag aldrig ätit innan men det var svingott! Därefter åt vi citronkaka, som också var god. Därefter var min mage på gränsen till explosion. 

Senare idag (skriver detta inlägg halv 3 på natten ju) så ska jag iväg med syster för att fixa lite småsaker innan vi åker på semester, och sen hämtar vi upp svåger och älskling med deras packning för de ska nanna över här i och med vi åker tidigt på måndag. Det ska bli så himla skönt och så himla kul att komma bort härifrån! Spendera 9 dagar med mina närmsta, det kan inte bli bättre. Får bara hoppas på perfekt väder, annars börjar jag gråta. 

Ska ni någonstans på semester? 

Nu tänkte jag bädda ner mig och drömma mig bort. Sov gott!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

RSS 2.0