Sometimes it feels like heaven.

Sitter hemma hos baby, sov här inatt. Mysigt som vanligt hade vi det! Var ute under dagen med ett par av hans killkompisar, annars tog vi bara det lugnt. Just nu sitter älskling och spelar, och jag satte mig här. Ska nog spela med honom lite, heheh.

Senare idag drar vi hem till mig, och blir där över natten för vi ska iväg och bada med min familj. Och om en vecka åker jag till Göteborg, tiden går skitfort! Vill inte det, för skolan bara närmar sig mer och mer.

Jag har tänkt på att tatuera mig också, när jag har lite mer pengar. Antingen vid höften, precis vid troskanten typ eller bak vid svanken. Det är ställen man kan täcka lätt om man skulle ångra sig, vilket jag inte kommer göra för jag ska tatuera någonting som har en mening. För min familj.



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

RSS 2.0