Never back down.

Umgåtts med baby hela dagen, vi sov hos mig igår till idag därför jag inte skrivit under dagen. Vi stack hem till honom efter vi ätit frukost och fixat oss hemma hos mig. Vi har bara tagit det lugnt idag, jätteskönt faktiskt!
Var och hämtade ut 2 paket till mig också från H&M och Nelly, så blev lite nya kläder till mig.. igen ... hehe .. 

I helgen blir det bad med familjen och baby, hoppas det blir skitvarmt så man kan bada hehheh. Vill bli brun också, och inte bränna mig som förra gången. Fy satan vad jag brände mig på benen, såg helt lila ut tillslut. 

Om ungefär en vecka åker jag, baby och hans familj till Göteborg för att se när hans lillebror spelar Gothia Cup. Bosätter oss där en vecka också, inte på Gothia Cup utan i Göteborg heheh. 

Detta sommarlovet har gått idiotfort, vill inte börja skolan igen. Hade lätt kunnat vara ledig livet ut, men nej sånt funkar inte nej. Fast har bara ett år kvar sen tar jag den efterlängtade studenten!!!

Nu ska jag gå och äta honungsflingor och titta på tv en stund innan jag somnar och drömmer mig bort. 
Sov gott och godnatt!

Postat av: Prettyjunkie

gillar dig blogg

kramar

2010-07-09 @ 17:57:08
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

RSS 2.0