Guess who's back, back again.

Hemma från semestern! Eller det var jag egentligen för två dagar sedan, men skriver inte förrän nu. 
Det var bara jag och baby som kom hem i Onsdags, vi tog tåget hem istället för min syster och hennes kille för dom och mina föräldrar ville stanna där två dagar till (de kommer hem idag). Och tågresan hem gick som den gick, en jäkla massa klydd men tillslut kom vi hem. 

Vi stack hem till mig på onsdagen och jag gjorde tacos till oss, sen tittade vi på Sagan om de två tornen för vi såg Sagan om ringen på semestern. Sen däckade vi här och såg Sagan om Konungens återkomst dagen därpå, de är riktigt bra de filmerna! 

Semestern i Eksjö var riktigt härlig. Perfekt väder varenda dag, ungefär 23-30 grader var det nog. Kvällarna var jättesköna när man satt vid vedplatsen och hade en stor brasa där vi grillade korv och marshmallows(?). Jag trivdes jättebra där med fiske, sola och bara ta det lugnt med mina närmsta. God, grillad mat hade vi varje dag som var svingott. 

Folket där är helt annorlunda än här i Malmö, man märker det direkt. Alla i Eksjö har respekt för varandra, till skillnad från här. Nej, jag hade lätt kunnat åka tillbaka där och bosätta mig där ett jävla bra tag. 

Bilder kommer antagligen nu i helgen. PUSS


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

RSS 2.0