Göteborg here I come.

Full rulle har det varit dessa dagarna. Har varit och shoppat lite med baby. Det blev en bikini, en kjol, 2 spel till ps3 hehehe och lite sånt smått och gott. Idag har jag packat, åker ju till Göteborg på söndag! 

Måste berätta!!! Älsklings föräldrar har frågat om jag vill med dem till Thailand nästa år, och vara borta i 30 dagar. Det enda jag betalar är flygbiljetten, resten står dom för. Så himla kul! Saken är den bara att vi åker kanske innan skolorna slutar, och jag tar studenten det året ... Så hur ska man göra? Ska man skita i studenten för att åka till Thailand, eller strunta i Thailand för att ta studenten. Jag är jävligt sugen på Thailand, och kommer aldrig komma så billigt undan heller. Man kan ha studentfesten en annan dag bara? Fira mig lite tidigare? 

Hur hade ni gjort?


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

RSS 2.0